jag har mycket för mig

Du heter: Susanna Karin Kvarnström

Smeknamn: Susa

Beroende av: Kaffe och kramar

Vad tror folk om dig?: Pff... jaa. Förmodligen att jag är knäpp och kanske kul

 

Stämmer det?: Jepp

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt hår och min sofistikerade stil förstås

Hur imponerar man på dig?: Man bjuder på sig själv

Brukar du skratta för dig själv?: Mja, skrattar helst med andra

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hihho nice!! Jag kan komma när jag ätit?;)

Var bor du?: I en lägenhet med pappa

Trivs du där?: Det är väl på tiden att flytta hemifrån känn jag

 

Brukar du bli för full: Det händer ibland ja!

Är du allergisk mot något: Nepp

Hur svarar du i mobilen: Brukar för det mesta svara med ett kaxigt: Jomen tjeeeena

 

Vem ringde du senast?: Petter pjet

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han spelade FIFA

Antal timmar sömn inatt: Inte allt för många

Sov du ensam: Delade en soffa med Emma, så nej

Brukar du komma i tid: Nä, inte så ofta

När mår du bra: För det mesta

När blev du fotad senast: I torsdags tror jag

Hur känner du dig nu: Grinig

Vanligaste färg på dina kläder: Blått hoppas jag

Vad tycker du om fötter: Bara fint

Vad saknar du: Min syster

Hade du en bra kväll igår: Det var kul men mitt humör svajade lite

Favorit dryck på morgonen: Kaffe och apelsinjuice

Rakar du benen: Nej


När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tolv och två kanske

Är du blyg?: Nej, inte särskilt blygsam heller för den delen

Sysslar du med någon idrott: Nej, simmar bara ibland när jag känner för det

Har du spytt offentligt: Nej

Är du nöjd med ditt liv: Man är väl sällan nöjd med sitt liv. Men det gör ju bara att man strävar efter mer!


Vad gör du i morgon: Något trevligt och kanske produktivt hoppas jag

Vad är det värsta du vet?: Rasism, personer med psykopatiska personlighetsdrag och folk som tycker att feminism är ett skämt

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Känner ingen kändis, så det kan bli svårt

Vad längtar du till?: Tågluff!

Vad använder du för shampoo?: Barnängen för tillfället

Hur gammal är du: Fyller 20 den nittonde augusti

Tycker du om någon just nu: Tycker om många

Gröna eller röda äppeln: Båda, exakt lika mycket!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Om jag skulle ringa någon när jag var arg/ledsen skulle det kanske vara Emma, Anna, Pia eller någon annan av mina fina vänner

 

Vilken tid gick du upp idag: Vid 10-11

Är det okej att gråta: Det är till och med viktigt att gråta, eller i alla fall få ut sin ledsenhet, tycker jag

 

När grät du senast: Idag, åt en hemsk film

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Se världen

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Som idag typ

Solar du ofta: Nä, men jag kan uppskatta att sitta i solen

 

Är du bra på att laga mat: Vet inte riktigt.. Gillar i alla fall att exprimentera i köket med kryddor och allt vad det nu är. Trivs bra som vegetarian!


Är du flygrädd: Inte ett dugg!

 

Hur vig är du: Önskar att jag var vig, men är väl inte så jättevig

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten töp

Vilken är din favoritglass: Smack! Guh, var tog dom vägen!?

Tycker du om sushi: Aldrig smakat. Ville aldrig mer känna lukten av sushi efter att jag praoat på Wok n roll.

Vad äter du helst när du ser på film: Godis som smakar surt och sött och melon och jordgubb och choklad

Bor dina föräldrar tillsammans: Det gör dom inte

Har du tandläkarskräck: Nejdå, trivs som fisken i vattnet när jag besöker tandvården!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska skulle jag nog säga

Vilken ögonfärg har du: Mörkbruna

Biter du på naglarna: Bara runtom naglarna faktiskt

Allmänt | |
#1 - - Sara:

Saknar dig med gumma! <3

#2 - - Sandy:

Jag snor listan jag!

Saknar dig också för övrigt! xx

Upp